ágyprobléma

2009.10.20. 01:24

Sajnos hiába aludt tegnap szépen a helyén, háromszor is felébredtem, hogy feljött az ágyba aludni. Elgondolkoztam ma azon, hogy éjjel egyáltalán be sem engedem a hálóba, teszek az ajtóba valami rácsot, vagy akármit, amin ő nem tud átjönni, de ha meg tudom oldani, hogy csak az ágyat zárom el tőle, akkor ezt a verziót választom, mert igazság szerint szeretem ha a közelemben van :) Várom is a javaslatokat a probléma megoldására ;)

Este mentem vele kicsit rohangálni, meg picit gyakorolni, ügyes fiú volt nagyon :)

Aztán én mentem teázni, Kati jött, hogy hazavigye Montyt, és mikor én is hazaértem mesélte, hogy útközben kétszer megállt a kis pockány, meg akarta várni, amíg én is megyek.

Holnap egész nap vidéken leszek, és annyi időre nem hagyhatom itthon egyedül Montyt, magammal vinni meg azért nem akarom, mert sajnos nem bírja a hosszú autózást. Egyszer csak hirtelen felindulásból megkértem Katit, kérdezze meg a főnökét, hogy egy napra nem mehet-e vele a kutya is :) És igent mondott, úgyhogy holnap lesz élete első irodai napja. Kicsit izgulok, hogy vajon hogy fog viselkedni, de bízom benne, hogy jó fiú lesz.

Majd holnap megírom, hogy bírja az irodai munkát, remélem lényegesen jobban, mint én :P

A bejegyzés trackback címe:

https://timonyid.blog.hu/api/trackback/id/tr111462262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_popp_ 2009.10.20. 09:10:53

szerintem innen mindjárt kidobnak minket. már körbeugatott mindenkit, most az ölemben pihen, mert senkit nem hagy dolgozni.
ezzel a lendülettel kívánok mindenki másnak is szép napot!:)
k

_popp_ 2009.10.20. 11:29:17

na itt a sanyi mindent lerombol 1 óra alatt, amit monty megtanult a szocializációról. mindenesetre kellemes az a társaság, ahol az a vicc, hogy: kutyaugatást, tengerimalac nyüszögést,.. kell keres a youtubeon, morogni kell, ugatni, az ő saját "kicsi" szájából bele az iroda echojába.

kiscsirke#13 2009.10.21. 00:21:51

@marooned: igen, ilyesmire gondolok :)

kiscsirke#13 2009.10.21. 00:22:44

@_popp_: remélhetőleg kiheveri, többet nem engedem az irodátokba :P

_popp_ 2009.10.21. 08:52:20

@kiscsirke#13: pedig micsoda rajongói klubja lett itt!! sááárgarépa, keelbimbó, üngyürümbügyürüm! :)

frzs 2009.10.31. 02:41:51

szia!
a középfokon tök jól meg fogjátok tanulni a privát területem határát érvényesíteni a kutyával szemben, és akkor nem lesz szükséged rácsra, mert az akaratod lesz az:-) addig lehet, hogy nem is kéne ellőni a puskaport sok kicsi kizavarással. de persze te tudod:-)))

kiscsirke#13 2009.11.09. 01:13:33

@muzsimuzsimuzsika: megfogadom :) annyi időt már simán kibírok, és igazából jó vele aludni, de ez titok ;)

csíra 2009.11.10. 20:23:26

Mi már komolyan fontolgatjuk, hogy újra ágystop lépjen életbe, mert egyre rosszabb szúrós kutyaszőrben aludni :) De olyan nehéz, mert olyan jó meleg és tényleg olyan jó vele aludni. Nem tudom, nehéz kérdés, hogy mennyire fontos, hogy külön aludjon. Vagy ha külön alszik, attól még miért ne engedhetném fel néha mégis.
süti beállítások módosítása