felelősség

2010.07.22. 02:25

Sajnos abban igaza van a dokinak, hogy az én hibám, hogy elütötték. Ugyanis nemrég vettem neki egy szép új piros nyakörvet, mert a régi tönkrement. Elég olcsó volt, konkrétan 400Ft. És beállítottam a méretét, hogy ne tudjon kijönni a feje, de meglazult, mert rossz minőségű volt a műanyag taartozék.

Mindenkinek azt mondom ezek után, hogy igenis tessék rááldozni a nyakörvre, pórázra, mert az amit drágán vettem fél éve és beállítottam, még ma is miniméter pontosan ugyanott van, ugyanakkora a mérete. Nem szabad hagyni, hogy a kutyánk élete néhány ezer forinton múljon!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://timonyid.blog.hu/api/trackback/id/tr802167753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása