hazaengedték

2010.07.22. 02:43

Délután kettőre mehettem érte, reggel pisilt vért, így teljesen biztosak lettek abban, hogy a hólyag nem reped szét, és életben marad. Megröntgenezték, és kiderült, hogy eltört a medencéje a csípő izület mellett, és az összes bordája elrepedt, de szerencsére egyik sem tört el. Vannak belső sérülései, de egyik sem életveszélyes, és van sok külső sérülés, amikből a legcsúnyább a hasa és a fütyije, itt teljesen lejött a bőr.

A doki azt mondta, hogy 3 hónapis pihenjen ketrecben napi max 20 perc mozgás. ÉS hogy 3 hét múlva jöjjünk vissza, megnézi a lábát. De hogy ő nem műtené meg, mert még akkor sem biztos, hogy helyrejönne.

Amikor megérkeztem kihozták nekem, nagyon megkönnyebbültem, hogy újra látom, ő is örült nekem, de nagyon bágyadt volt. Kivittem pisilni, meglepően jól boldogul három lábon :) és egyből szimatolgatni kezdett, és csóválni a farkát.

Hazafelé vettem egy utazó kennelt, nagyobbat mint a mérete, mert most nagyon fontos, hogy kényelmesen tudjon feküdni, és legyen tere helyezkedni a tölcsérrel is.

Végigaludta az utat, mikor hazaértünk is egyből elaludt. Semmire nem kelt fel, arra is csak nehezen, mikor a sajtot, és benne a vitamint az orrához tettem. Ez volt az első zöldkagyló kapszula amit adtam neki. Az én térdemet ez mentette meg a protézistől, és úgy gondolom, hogy neki most az izületei, csontjai nagyon nagy megterhelésnek vannak kitéve, és meg szeretném előzni a bajt, vagy legalábbis lassítani a kopás folyamatát. Napi kettőt kap belőle. Reggel és este, egy kis kockasajtba rejtve.

A bejegyzés trackback címe:

https://timonyid.blog.hu/api/trackback/id/tr182167757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Milu75 · http://jrtt.blog.hu 2010.07.27. 13:28:01

Sziasztok,
Nagyon-nagyon szurkolok Monty-nak!
Örülök, hogy átvészelte, de még hosszú út áll előtte.
Gyors és sikeres felépülést kívánok Neki, légyszi írj mindig róla!
A felelősségben talán némiképp igazad van, de ne okold Magad! Az nem segít...
Sok erőt és energiát küldök. ;)
Milu, Masni és Süti

verbéna 2010.09.24. 08:40:35

Sziasztok! Nagyon-nagyon együtt érzek veletek, és drukkolok, hogy újra egészséges, boldog kutyus legyen Monty. A mi orvosunk nagyon lelkiismeretes, ha szükség van rá, szólj, segítek. Szerintem felháborító, hogy nem vizsgáltak meg mindent, hogy neked kell figyelmeztetni. szegény kutya halálra volt rémülve, fájdalmai voltak, milyennek kellett volna lennie? Erős legyél, várom a további bejegyzésedet! Móni
süti beállítások módosítása