kirándulás

2009.10.24. 01:51

Jó rég nem írtam már, most igyekszem bepótolni :)

Tegnapelőtt, nem sok minden történt, nagy sétára sem volt időnk elmenni, este rendeltem kaját ami szörnyű volt, napközis piskóta. Ovi óta erre vágytam, gondoltam kirugok a hámból és megkóstolom :) Hát nem kellett volna.. Szörnyen rossz volt, viszont hatalmas adag, de a minőség annyira kritikán aluli volt, hogy két falat után úgy döntöttem, meg sem eszem, ki is mentem valamiért egy pillanatra, és mikor mentem vissza, akkor láttam, hogy Monty nyakig a kajában van, és a felét már fel is falta! Annyira belemerült a dologba, hogy észre sem vette, hogy visszajöttem, így rendes rajtaütés volt az esemény ;)

Nagyon leszidtam, ő meg teljesen megijedt, mert nem vett észre. Elzavartam a helyére, még kicsit játszottam a mérgeset, aztán elmentem kidobni a kaját. Igazából annyira cuki volt, ahogy sietve, félve hogy hamar visszaérek habzsolta a sütit, hogy magamban jót mosolyogtam, de hát ezt nem lehet hagyni :) És mérges csak azért voltam mert csokis cucc volt, és mint tudjuk a kutyáknak az nagyon ártalmas..

Tegnap megint vidékre mentem, de okulva a keddi esetből nem hagytam itthon a gyereket :) És nagyon jól tettem, egy szuper napot töltöttünk együtt =)

 

 

 

 

 

 

 

 

Délelőtt Veszprémben voltunk, ahol sétáltunk egy nagyot, és még jól be is vásároltam neki sok finomságot, amit majd szép lassan meg is kap :) Vettem a kocsiba is jutalomfalatot, hogy rájöjjön autózni milyen jó :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Veszprém után mentünk Bakonybélbe kirándulni, hát azt nagyon élvezte! Még sose láttam ennyire boldognak, az extázis látható volt rajta =) Ahol voltunk ott volt egy kis tó is, amibe ő egyből bele is ment, és utána még 3x :D Iszonyú halszagú lett XD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán még több órán keszetül sétáltunk, rohangáltunk, de ő fáradhatatlan volt, vagyis úgy tűnt, de a kocsiban hazafelé már csak akkor ébredt fel, amikor lefotóztuk :)

Szeretnék még sokszor menni vele erdőbe kirándulni, mert jó volt látni, milyen jól érzi magát. Már beszéltem is más gazdikkal, és ők is benne vannak egy jó nagy túrázásban kutyákkal =) Remélem hamarosan összejön!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://timonyid.blog.hu/api/trackback/id/tr111471042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marooned 2009.10.24. 15:39:22

Úúú, Bakonybél nagyon jóó! Van terved jövő hétre, hogy hova szeretnél menni?

--
Rémusz
süti beállítások módosítása