extázis

2009.11.18. 00:16

Már megint rég nem írtam, sajnálom, de most nem a lustaságom volt az oka, hanem az elfoglaltságom.

Ma délután leutaztunk Montyval csopakra, és maradunk is péntek estig, vagy szombat reggelig, és akkor csak kutyasulira megyünk haza :)

Az autóban már néhány utcányira felismerte, hogy hova jöttünk, és teljesen bezsongott. Volt is nagy mindent körberohangálás mikor megérkeztünk :) Annyira jó kedvű volt, hogy még apunak is örült, mikor megérkezett, pedig ilyen még nem volt, mert vele sem szokott haverkodni. (ez ugye a félőssége miatt van =(  ) Több oka is van annak, hogy lejöttünk ide: nekem holnap veszprémben kell dolgoznom, a többi nap meg a hatalmas kertben fogunk gyakorolni a sulira :) Úgy érzem, hogy nagyon le vagyunk maradva dolgokban, és ezeket be kell hozni, mire jön a vizsga. Itt nyugodtan van lehetőség gyakorolni a helyben a maradást, a behívásból megállítást, a távolban ültetést, fektetést és minden egyebet is. Ma már találtam olyan használaton kívüli faanyagokat, amiből lehet akadályokat is csinálni, amin gyakorolni tudunk. És léceket is le fogok tenni, hogy tudjam milyen távolságig megy a helyben maradás, mert a suliban ez nem volt több 1 max 2 méternél, ami még annál is sokkal rosszabb mint amilyen régen volt =( De sebaj, még van időnk ezt felgyúrni és most abszolút bizakodó vagyok, és úgy gondolom, hogy a vizsgára szuperül fog menni minden.

A most hétvégei suli volt ősidők óta az első olyan alkalom, hogy Monty nem ment neki egyik kutyának sem!!! Szóval végre volt két olyan alkalom, amikor nem kellett hajtanom =) Szerintem ezt el sem tudja az képzelni milyen öröm, akinek nem kellett minden alkalommal legalább egyszer végigcsinálnia a kutyájával :) Jó lenne, ha ez már így is maradna, de őszintén ebben még nem tudok teljesen bízni.

Sokkal lelkesebb vagyok most a tanítását illetően, mint az előző tanfolyam során, ezt nem igazán tudom, hogy miért van, de mindenesetre jó érzés nagyon. Minden nap szeretnék vele gyakorolni, bár ez eddig nem jött össze, általában egy héten két nap ki szokott maradni, de a többi napon gyakorolgatunk lelkesen =) És azt vettem észre, hogy ő is sokkal lelkesebb lett a gyakorlást illetően, ami szuper! De az abszolút favorit a dobozos gyakorlás. Teljesen beleszeretett. Azóta a dobozt nem tudom használni mint szennyes-tető, mert amint meglátja azonnal akar vele kezdeni valamit, úgyhogy most majd valami mást teszek le. Hétvégén be kellett vinni a dobozt a suliba, bemutatni ki hol jár és amikor meglátta a dobozát odarohant a szimatolgatásból és már akkor bele akart ugrani amikor az még a kezemben volt :)

Elloptam Rémusz és Esti ötletét, miszerint összeírják, hogy mit szeretnének mindenképp megtanítani Szergejnek és Bodzának :) Még csak néhány dolog szerepel a listámon, de folyamatosan bővítgetem, amikor van időm érdemben foglalkozni vele. Az viszont biztos, hogy a trükkök közül a szégyelld magad lesz az első Gyurma videója alapján.

A nem trükkök közül pedig a sípolásról való leltiltás, leszoktatás, amit még nem kezdtem el, mert nem érzem még elég magabiztosnak magam hozzá, addig meg nem akarok belevágni, mert ha ez rosszabbodni fog tuti megőrülök :D

Multkor igértem videót. Megcsináltam, a 10-i gyakorlásból egy rész. Itt van.

Igazából rájöttem, hogy azért lenne hasznos még sok videót csinálni, mert amikor ezt néztem vissza rájöttem, hogy sokszor nem jól csinálom =( De hát van, hogy a hibáinkból kell tanulni :P Azért teszem fel, hátha vannak még hozzám hasonló nem túl profi klikkerezők, akiknek szintén tanulságos lehet. Bár nincs eredeti hang, azért szerintem lehet tudni mikor volt "klikk".

A bejegyzés trackback címe:

https://timonyid.blog.hu/api/trackback/id/tr171533364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása